0 تصويتات
بواسطة
لو حبيبك سالك انتي بتحبيني ليه؟ اهلا بكم في موقع ساعدني البوابه الالكترونيه للحصول على المساعدة في ايجاد معلومات دقيقة قدر الإمكان من خلال إجابات وتعليقات الاخرين الذين يمتلكون الخبرة.

يسعدنا أن نقدم لكم إجابة علي سؤال لو حبيبك سالك انتي بتحبيني ليه؟

في الختام وبعد أن قدمنا إجابة سؤال لو حبيبك سالك انتي بتحبيني ليه؟ نتمنى لكم دوام التميز والنجاح، ونتمنى أن تستمروا في متابعة موقع ساعدني، وأن تستمروا في الحفاظ على طاعة الله والسلام.    

1 إجابة وحدة

0 تصويتات
بواسطة
 
أفضل إجابة
لو سألني حبيبي ليه بحبك، هقول له:

"بحبك لأنك حبيبي. بحبك لأنك الشخص اللي بحبه أكتر من أي حد في الدنيا. بحبك لأنك بتعرفني كويس و بتقدرني. بحبك لأنك بتضحكني و بتفرحني. بحبك لأنك بتهتم بيا و بتخاف عليا. بحبك لأنك بتعملني أحس إني مميزة و إني أهم حد في حياتك. بحبك لأنك بتحبني زي ما أنا."

هقول له الكلام ده بصدق و عاطفة. هحاول أشرح له بالتفاصيل كل الأسباب اللي بتخليني أحس بالحب تجاهه. هحاول أبين له إن حبي له مش مجرد كلام أو مشاعر سطحية، لكن هو حب حقيقي مخلص و صادق.

طبعاً، ممكن أقول له الكلام ده بطريقة مختلفة شوية. ممكن أقول له مثلاً:

"بحبك لأنك بتعملني أحس إني ملكة. بحبك لأنك بتعرف تفهمني من غير ما أتكلم. بحبك لأنك بتعرف تضحكني حتى في أصعب الظروف. بحبك لأنك بتعرف تصبر عليا حتى لما بكون غلطانة. بحبك لأنك بتحبني حتى لما مش بستحق الحب."

المهم إني أقول له الكلام اللي يوصل له إحساسي بالحب و التقدير.

و ممكن أضيف له كلام عن المستقبل، و عن رغبتي في بناء حياة سعيدة معاه. هقول له مثلاً:

"بحبك لأنك الشخص اللي نفسي أكمل حياتي معاه. بحبك لأنك الشخص اللي نفسي أكون أم لأولاده. بحبك لأنك الشخص اللي نفسي أعيش معاه العمر كله."

هحاول أعبر له عن رغبتي في أن نبقى مع بعض للأبد.

طبعاً، كل شخص بيعبر عن مشاعره بطريقة مختلفة. المهم إن التعبير يكون صادق و مخلص.

أسئلة مشابهة

0 تصويتات
1 إجابة
0 تصويتات
1 إجابة
سُئل نوفمبر 24، 2021 بواسطة مجهول
0 تصويتات
1 إجابة
0 تصويتات
1 إجابة
مرحبًا بك في موقع ساعدني.
...